Verjaardag

3 mei 2010 - Beijing, China

Afgelopen vrijdag had ik wat internationale en lokale vrienden uitgenodigt om mijn verjaardag te vieren. Om er toch nog een beetje een oranje tintje aan te geven, had ik een oud-Hollandsch kaasplankje verzorgd met kaas uit Beijing. Erg leuke avond.

Het weer werkte dit weekend ook mee. Elke dag stralend met een graad of 28-30. Op Arbeidersdag (1 mei) ben ik naar Tianjin gegaan met de hoge snelheidstrein. Een aantal jaar geleden was ik ook al eens in deze stad geweest, maar toen duurde de treinreis nog een dik uur. Nu overbrug je in slechts een half uur de 110 km naar Tianjin. Ook de stad zelf heeft een metamorfose ondergaan. Ik kon echt niets meer herkennen.

1. Robèrt Koopman:
    3 mei 2010
    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag Alex!
    Goed om voor Frau Antje te spelen :-)
  2. Eva:
    3 mei 2010
    Hey Gorgeous, een geslaagd weekend dus! Nogmaals een dikke verjaardagsknuffel :). Ik hoop dat het weer voorlopig zo aangenaam blijft! Lekker buiten en nog niet zo heet dat je haast niets kunt ondernemen of tot een overhitte tomaat transformeert zoals ondergetekende :p Knuf, take care.
  3. Hubert en Elly:
    Hoi Alex,

Van harte gefeliciteerd. Een goede keuze om op Koninginnedag ook nog jarig te zijn en je lokale vrienden een oranjegevoel te geven. Nog veel plezier en succes.

Hubert en Elly