X-mas

25 december 2011 - Beijing, China

Voor het echte kerstgevoel moet je niet in China zijn, dat heb ik na twee jaar wel door. Het dagelijkse leven  tijdens de decemberdagen verandert nauwelijks; de winkels zijn open, de straatveger veegt door en de straatverkoper verkoopt zijn waar net als iedere andere dag. Hoogstens zul je hier en daar een kerstboompje of een kitscherige afbeelding van de kerstman ontdekken. Armoe troef dus wat de gezellige decemberdagen betreft in China.

Desalniettemin wens ik iedereen prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toe.

1. Aat:
    27 december 2011
    Hallo Alex ,Van deze kant ook een goed en gezond 2012 toegewenst .Groetjes van tante Aat .
  2. jan en rietje:
    27 december 2011
    Arme Alex, niet getreurd, hier komt een dikke kus
    van mij en en een ferme handdruk van Jan vergezeld met een wens.
    EEN HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR !!!!!!!!
    Veel liefs
    Jan en Rietje
    ps. een heerlijke tijd toegewenstals je ouders er zijn
    JN EN rIETJE bENSCHOP
    ps.
  3. Marco van Egmond:
    28 december 2011
    Hoi Alex,

Hierbij een kerstgroet en alvast het allerbeste voor het nieuwe jaar! Ik hoop dat je er nog een beetje leuke dagen van (hebt ge)maakt.
    In Bennekom alles goed. Sleutelbeen is geheeld en ik zit weer op de mtb.

Groet, Marco
  4. Tante Wil:
    8 januari 2012
    Hallo Alex, vanuit een regen-en stormachtig nederland de allerbeste wensen voor 2012 toegewenst.
    Groetjes van je tante Willetje
  5. Aat:
    30 januari 2012
    Hallo Alex ,Een gezellige tijd samen met je ouders toegewenst .Groetjes van je tante Aat .
  6. keesenjanna:
    8 februari 2012
    Hoi Alex vanuit een koud Nederland wensen we jullie een geweldige tijd toe .Groet je ouders en geniet er van .liefs tante Janna en oom Kees.