Vertrek

28 augustus 2009 - Katwijk, Nederland

De dag van vertrek is nu heel snel dichterbij gekomen. Afgelopen week was ik in Utrecht bij het zeventiende congres van de Vereniging voor Neerlandistiek voor een ontmoeting met mijn collega's. De dagen waren gevuld met lezingen over mijn vakgebied. Vooral de workshops over didactische werkvormen hadden mijn interesse.

Daarnaast waren er nog enkele dingen te regelen, soms op de valreep. Maarja, dat hoort erbij. Vrienden gedag zeggen, de lopende projecten afronden of overdragen en het huis leegruimen. Steeds denk ik dat het huis niet leger kan zijn, maar alsmaar komt er weer rommel tevoorschijn.

Inmiddels is het tijd om de koffers te pakken. Hier kun je binnenkort de update uit Beijing verwachten.

Tot dan.

1. Karin:
    28 augustus 2009
    Hé Alex,
    Met het huidige weertje en al dat nat dat naar beneden valt, is het voor jou alleen nog maar meer aantrekkelijk morgen naar China af te reizen.
    Ik ben super benieuwd naar je verhalen en avonturen en ga natuurlijk nauwlettend je blog volgen.
    Heel veel fun, succes en avontuur.
    Lieve groeten,
    Karin
  2. Tao:
    28 augustus 2009
    Hoi Alex,
    Waar op http://www.crtv.nl kan ik je naam vinden? Stuur een link svp.
    Laat je jezelf niet voor de gek houden (door miljoenen Chinese meisjes).
    Veel succes in China! Ik zie je in Beijjing.
    Groetjes,
    Tao
  3. Alex:
    29 augustus 2009
  4. Corry:
    29 augustus 2009
    Hallo Alex,

Ik heb vernomen dat je morgen richting China gaat.
    Vanuit P. wens ik je een goede reis en veel geluk bij de aanvang van je nieuwe job.
    Hou mij op de hoogte hoe het daar gaat!

Als je mij enthousiast maakt, kom ik wellicht nog een keer die richting op. Op voorwaarde
    dat je dan wel als gids fungeert.

Overigens in De Kwakel was het FANTASTIES om met Ursul te spreken. Het jaarboek wordt een ?

Hartelijks, sterkte en succes,

Corry
  5. Alex:
    1 september 2009
    Corry,
    Ik weet niet of China kan tippen aan De Kwwakel, dat zul je zelf eens moeten ervaren. Je bent in ieder geval van harte welkom!
    Het Jaarboek is in goede handen hoor. X